14 september 2014

iPad tip


Geef je iPad doos een tweede kans.

Sinds een paar maanden heb ik een iPad waar ik dolblij mee ben en het liefst bewaar ik hem in de kwaliteit goed sleeve die ik erbij heb gekocht want ik ben er erg zuinig op natuurlijk.
Ik surf erop, speel spelletjes, lees boeken en hou mij sociale media sites bij.
In de loop van het het gebruik merk ik wel dat ik een accessoire mis waarmee ik hem niet met mijn handen hoef vast te houden en dan voornamelijk als ik hem op schoot heb als ik op de bank zit of op bed lig.
Ik ben gaan zoeken op internet en kwam uit bij mooie iPad hoezen die ook gelijk als standaard fungeren en waarin je je iPad ook kunt kantelen zodat je hem ook in landscape stand kunt gebruiken. Ook liep ik tegen allerlei kussens aan die precies de juiste hoek hebben als je je iPad op schoot hebt. 
Allemaal mooie accessoires maar het zette me aan het denken.
Als je een iPad koopt zit hij in een heel mooi stevig doosje waar de iPad in een plastic 'houder' ligt. Ook zit er in dit doosje een kartonnetje met een boekje met uitleg over je iPad. Al deze dingen samen maken voor mij de ideale 'standaard' voor mijn iPad.

                    

De deksel gebruik ik als bodem en het deel van het doosje waar je de iPad precies in kunt leggen fungeert als houder. Met het kartonnetje waar de uitleg van de iPad inzit maak ik twee verschillende graden hoeken door hem liggend of in landscape in de bodem te leggen.
Dit is zowel toe te passen als je je iPad liggend gebruikt als rechtop.
Kijk maar eens naar de foto's.

         

Ik zal dit voornamelijk voor thuis op schoot gebruiken want als ik mijn iPad meeneem dan doe ik dat altijd in de sleeve, echter kan ik me voorstellen dat je de doos ook kunt gaan gebruiken om je iPad in mee te nemen, why not.
Ben je creatief aangelegd is het ook nog eens een leuke uitdaging om je doos te gaan pimpen, dit kan met papier, stof, maar je zou hem ook kunnen verven, versieren met stickers, enz.
Ik hoop dat ik iPad bezitters hiermee op een leuk en handig idee heb gebracht.
Geld uitgeven voor een hoes waarmee je hetzelfde kunt kan altijd nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten