9 januari 2014

Gastblog: Kaboutertuin

Mijn naam is Emy en ik ben moeder van drie jongens. Vorig jaar ben ik gestart met de webwinkel ‘de Kaboutertuin’ om meer met mijn creatieve hobby te gaan doen. Ik vind het heerlijk om uren achter de naaimachine door te brengen en unieke en gepersonaliseerde producten te maken.
 Kaboutertuin
Ik ben altijd al gek geweest op sprookjes, kabouters en paddenstoelen. Het leek mij leuk om hier ook wat mee te doen en zo is de naam Kaboutertuin eigenlijk ook ontstaan. De kaboutertuin is dus ook een webwinkel met producten voor kleine kabouters. Ik verkoop onder andere (houten) speelgoed, handgemaakte kussens, rugtassen, broodtrommeltjes, speenkoordjes, pittenzakken, luiertaarten, geboorteslingers en slabbetjes.

De Kaboutertuin verkoopt ook nog twee unieke producten. Dit zijn de gepersonaliseerde naamlakentjes en de bolderkar bekleding.

 Bolderkarbekleding

De naamlakentjes worden speciaal met de hand gemaakt. De gekleurde letters worden met een festonsteek afgewerkt. Leuk om de kleuren op het kamertje of op de kinderwagen af te stemmen! Ook heel erg leuk om als kraamcadeau te geven. Een gepersonaliseerd cadeau wordt altijd goed ontvangen door de kersverse ouders.

De bolderkar bekleding is uniek. Wat een gaaf idee om je (saaie) bolderkar om te toveren tot een geweldig vervoersmiddel! Met een bekledingsset kun je meteen vooruit. De set bestaat uit twee (rug)kussentjes, een dekentje en een matrasje. Alles is natuurlijk op elkaar afgestemd. Wat zal/zullen je kindje(s) heerlijk comfortabel zitten!

Kom gerust eens een kijkje nemen in de Kaboutertuin!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen