23 november 2013

Beschuit met muisjes, maar dan als naamslinger.

Als sinds mensen heugenis is het Nederlandse traditie om bij de geboorte van een baby beschuit met muisjes te eten. Ik zal u de details over deze traditie besparen want daar is al genoeg over te vinden op internet.
Wat ik wel graag met u wil delen is dat deze traditie en het zelf ontwerpen van geplastificeerde geboorteslingers ertoe heeft geleid dat er alleen bij Slingerland sinds een tijdje geboorteslingers te koop zijn in de vorm van grote beschuiten en deze heten dan ook de beschuitslinger©.

geboorteslinger

Een leuke blikvanger voor je raam want de beschuiten zijn ongeveer 20 centimeter groot en op iedere beschuit wordt een letter van de naam geprint. Het voordeel van deze geboorteslinger is dat ze niet zo heel erg lang hoeven te zijn en met een korte naam ook voor kleinere ramen op te hangen zijn, een hele tekstslinger is vaak te lang.
De slinger kan dan nog uitgebreid worden met aan ieder kant een blanco beschuit of een bijpassende geboorteafbeelding van bijvoorbeeld een ooievaar of baby.

geboorteslinger, beschuit

geboorteslinger, beschuit

Ik mag wel zeggen dat ik dit een hele leuke uitbreiding vind op de geboorteslingers die Slingerland al te bieden heeft en mocht u zelf een leuk idee hebben om uw slinger nog unieker te maken, neem gewoon eens contact op, de kans is groot dat ik aan uw wens kan voldoen.


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten