9 september 2013

Vroeger versierde ik mijn slaapkamer

Mijn slaapkamer was best groot en er was best iets gezelligs van te maken, Buiten een bed en een bureau stond er ook een aquarium, met voornamelijk guppy's erin, een vogelkooi, met parkietjes erin, en natuurlijk een kledingkast.
Ik was graag op mezelf, creƫerde op mijn kamer ook echt mijn eigen wereldje met mijn eigen spulletjes en diertjes. Ik weet niet meer hoe het idee ontstaan is maar ik ben er zelfs slingers op gaan hangen. Zelfgemaakte slingers van strookjes papier in allerlei kleuren. Meters lang want mijn kamer was groot.

Van de ene hoek naar de andere met mijn hanglamp als middelpunt. Het zag er gelijk nog gezelliger uit.
Blijkbaar hebben slingers dus altijd al een bepaalde betekenis in mijn leven gehad en dat maakt het zo leuk dat ik nu alweer 8 jaar slingers maak in allerlei soorten en maten.
Op Pinterest en Google zoek ik ook regelmatig naar allerlei slingers en zet deze dan allemaal bij elkaar op een Pinterestbord, zoals dat heet.



Het is echt een inspiratiebord geworden van allerlei afbeeldingen van slingers die ik op internet gevonden heb en slingers die ik zelf maak door elkaar. Leuk om anderen hier dan weer mee te kunnen inspireren en ik haal er zelf ook weer leuke ideetjes uit. Het heeft mijn leven vroeger 'versierd' en dat doet het nu nog en ik vind het ontzettend leuk dat ik ook andere feestjes ermee mag versieren. Vind jij het ook leuk om te versieren of ben je op zoek naar inspiratie dan zijn hier een aantal links; Slingerland Tekstslingers, Pinterest, Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen