15 oktober 2012

Zelf tissue pompom bloemen maken

Laatst trouwde mijn nichtje en zij had, wat de versiering van het feestadres betreft, alles in eigen hand genomen. Toen kwam de vraag of ik het leuk vond om met een aantal dames uit de familie te helpen met het maken van pompom bloemen. Ik wist in eerste instantie niet wat het precies voor moest stellen dus ging gelijk zoeken op het internet. Het werd me al snel duidelijk hoe leuk die pompoms eruit konden komen te zien en ik was gelijk enthousiast.
De bruid in spe had gezorgd voor vloeipapier in wit en zilverkleur en liet ons een paar youtube-filmpjes zien zodat we konden zien hoe ze gemaakt moesten worden. We moesten een aantal hele grote maken, die aan het plafond van de feestzaal moesten komen hangen, en een aantal kleine met een platte kant zodat deze op de borden gelegd konden worden voor aanvang van het diner.


Buiten dat het heel gezellig was om samen de voorbereidingen te treffen voor de bruiloftsversiering waren we natuurlijk heerlijk creatief bezig.
Dit soort pompoms zijn natuurlijk voor heel veel doeleinden te gebruiken, in groot en klein te maken, rond en met een plate kant en in allerlei kleuren te maken.



Dus als je iets te vieren hebt, denk eens aan wat je allemaal zelf kunt maken, je hebt erg veel eer en plezier van je werk en je krijgt erg leuke reacties.
Deze trouwversiering hebben we gemaakt in de kleuren wit en zilver en in de zaal hing ook een trouwslinger van Slingerland Tekstslingers, speciaal op hun verzoek en naar hun wens gemaakt, dus ook in bijpassende kleuren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten