5 april 2012

Heeft jouw kind een favoriete knuffel?

Wat is er leuker dan een tekstslinger, naamslinger of ander feestartikelen met daarin verwerkt een tekening van de favoriete knuffel van je kind? Voor mij is het een leuke uitdaging. Ik heb al van een aantal foto's van knuffels tekeningen gemaakt en deze verwerkt zodat ze bruikbaar zijn als afbeelding in een tekstslinger en ik heb er ook een aantal wenskaarten mee gemaakt.

knuffel

Het lijkt me super leuk om dit ook voor u te gaan doen en het verplicht u tot niks. Het is belangrijk dat het een duidelijke foto is, desnoods stuurt u meerdere foto's zodat ik de beste uit kan kiezen. Op deze manier heeft u straks de mogelijkheid om de toch al unieke slingers van Slingerland nog unieker te maken. U zult er zeker veel reacties op gaan krijgen, dat is iets wat zeker is en niet te vergeten de herkenning van uw zoon of dochter als ze zien dat hun favoriete knuffel in zijn of haar verjaardagsslinger zit. Stuur uw foto(s) naar mijn emailadres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten