21 januari 2012

Kleine moeite, groot plezier

Ja, zo is het toch ook, het is een kleine moeite en diegene die de kaart ontvangt is altijd blij verrast.
Kaartjes zijn er te kust en te keur en je gaat altijd op zoek naar iets aparts.
In de molens bij de tijdschriftenhandel staan de leukste kaarten en altijd als ik daar sta te kijken dan denk ik, hoe komen ze op het idee. Wat zijn er toch veel creatieve mensen met hele leuke originele idee├źn. Ook op internet zijn er veel kaartenshops en ook die lopen over van creativiteit.
Ook ik ben vorig jaar begonnen met het maken van wenskaarten. Ik ging mezelf wat behendiger maken in photoshop, was al in het bezit van een tekentablet, en van lieverlede begon ik te tekenen. Was erg leuk en ik kon diverse tekeningen gebruiken als spatieafbeeldingen in mijn slingerwinkel maar ik wilde er meer mee. Zo ontstond het idee om wenskaarten te maken en deze zijn inmiddels in twee wenskaartenshops gezet. Inmiddels heb ik van beide shops een kaart onder ogen gehad en ik vind de kwaliteit van de kaarten bijzonder mooi. Stevig karton, mooi glanzend afgewerkt, eigenlijk een kwaliteit die ik bij de tijdschriften handelaar niet echt tegengekomen was.
Het voordeel van online een kaart uitkiezen en versturen is dat je het op ieder gewenst moment kunt doen. Je hoeft de deur niet uit, geen postzegels in huis te hebben en niet naar de brievenbus te lopen.
Gewoon via Ideal betalen en hopla, de drukker doet het werk.
Je kunt ook zelf een kaart ontwerpen in die shops met een foto erin verwerkt. Kortom, er is enorm veel mogelijk en zo kun je ook een hele creatieve originele kaart versturen.
Kleine moeite, groot plezier........

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen