21 januari 2012

Flessenpost

Dat was een verrassing zeg.......
Alweer een paar maanden geleden kwam er een witte bubbeltjesenvelop in de bus, aan mij gericht. Mijn eerste gedachte was, ik heb toch niets besteld ofzo? Nou, dan maar openmaken want ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Er zat een fles in, een fles gevuld met witte en rose duifjes en hartjes en andere glittervulling en een cremekleurig rolletje papier met een strikje erom. Op de fles een kurk die ik er gelijk afhaalde om te kunnen gaan lezen wat er op het papier stond.


Wat gaaf dit!
Als je wat jonger bent komen er wat vaker bruiloften voor in de familie, maar nu ik wat ouder ben niet meer zo heel vaak. Als ik even goed nadenk is dit het laatste nichtje wat gaat trouwen. Samen met mijn zus ervoor zorgen dat straks op de bruiloft alles op rolletjes verloopt, toch een hele uitdaging.
Ik moet me er echt in gaan verdiepen wat de taak is van een ceremoniemeester want ik wil dit zo goed mogelijk gaan doen, dat wordt internet uitkammen voor tips en alles noteren wat interessant is.
Binnenkort gaan we rond de tafel om alles wat inmiddels door de bruid en bruidegom geregeld is door te nemen. Er staat dus een hele leuke taak te wachten en ik ga er met volle teugen van genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten