18 januari 2011

Een kinderfeestje op mijn manier

Mijn dochters zijn nu op een leeftijd dat ze niet echt meer een feestje geven op hun verjaardag waarbij ze de vrienden en vriendinnen moeten vermaken maar toen ze klein waren heeft het me wel eens flink aan het denken gezet. Op de basisschool hoorde je namelijk de gekste verhalen over hoe de kinderfeestjes ingevuld werden. Mijn oudste is zelfs een keer mee naar de Efteling geweest, nou, dat gaat dus wel behoorlijk ver.

feest

Ik ben altijd voorstander geweest van een kinderfeestje thuis waarbij niemand zich hoefde te vervelen. Ten eerste bespaar je je een hoop extra kosten, je kinderen kunnen meer vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen en naderhand kijk je er met erg veel plezier op terug. Ja, het was als moeder mijn manier om een kinderfeestje te vieren maar wel in overleg met mijn dochters en ik kan je zeggen, ook zij hebben er veel plezier aan beleefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten